Házirend
Kedves Vendégeim!
Szolgáltatásaim fejlesztése érdekében a következő KOZMETIKA etikettet vezettem be :
Időpontfoglalás
-Minden kedves Vendégem számára maximális odafigyelést és törődést szeretnék biztosítani. Ahhoz, hogy időpontodat garantálni tudjam, kérem, ennek érdekében előre foglald le a számodra megfelelő időpontot, és a foglalt időpontra pontosan érkezz meg.
-Késés esetén a kezelésed időtartamát nem tudom meghosszabbítani a következő Vendégre való tekintettel.
-15-20 perc késésnél a szolgáltatást nem fogom tudni 100%-osan elvégezni, 25-30 percnyi késés esetén új időpontot adok és mindkét esetben a szolgáltatás árának 100%-a fizetendő.
-A kezelés végén kérlek foglald le előre a következő időpontod.
-Ha véletlenül nem tudsz eljönni egy megbeszélt időpontra, mond le sms-ben vagy üzenetben, amilyen gyorsan csak tudod, de minimum 48 órával az esetleges érkezés előtt.
Minden lemondott, nem igénybevett időpont számomra bevétel kiesés. A lefoglalt időpontban más vendéget tudnék fogadni, ezért, kérlek, hogy a következőket vedd figyelembe:
Lemondási feltételek: Bármikor, bárkivel megtörténhet, hogy előre nem látható okokból nem tud eljönni. Ilyenkor, ha a kezelés időpontját módosítani vagy törölni szeretnéd, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 48 órával sziveskedj megtenni, így nekem is marad annyi időm, hogy ezt az időpontot másik Vendégnek odaadhassam.
-Díjmentesen, lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben a kezelés előtt több mint 48 órával történik.
-Amennyiben egy időpontot úgy kívánsz lemondani, vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra, de több mint 24 óra van hátra, rendelkezési díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot számodra fenntartottam, de azt kis valószínűséggel tudom más Vendég számára felhasználni.
-A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%-a. Ha a kezelés lemondása 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a a rendelkezésre állási díj, melyet a következő látogatásodkor számlázok ki.
-Amennyiben nem mondod le a kezelést, de nem is jelensz meg, úgy a fentiek alapján járok el és a rendelkezésre állási díj a következő látogatásod alkalmával kerül kiszámlázásra.
-Amennyiben a Vendégem nem fizeti meg a rendelkezésre állási dijat a következő látogatás alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe a szolgáltatásaimat.
FONTOS ! A DECEMBERI IDŐPONTOKAT SEM LEMONDANI SEM ÁTRAKATNI NEM LEHET
AMENNYIBEN EZEKEN AZ IDŐPONTOKON NEM JELENIK MEG 100%-BAN FIZETNI KÖTELES.
MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNÖM!